• +36-22/583-021
  • +36-30/790-6305
  • Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Közbeszerzés

Csókakő Községi Önkormányzat

8074 Csókakő, Petőfi u. 3. 

ÉVES KÖZBESZERZÉSI TERV

Érintett költségvetési év: 2011.

  1. Atervezett közbeszerzés tárgya, mennyisége:

Ssz.

Közbeszerzés tárgya

típusa*

mennyiségi egysége

mennyisége

1

Óvoda felújítása

2

280

4

Tűzoltó szertár átépítése

2

90

(* = 1. árubeszerzés; 2. építési beruházás; 3. építési koncesszió; 4. szolgáltatás; 5. szolgáltatási koncesszió)

  1. Aközbeszerzés várható időpontjai

    hirdetmény feladásának ideje:

1.projekt:                     2011. augusztus                                                                                 

2 projekt:                     2011. augusztus

                    

                           teljesítés ideje:

1.projekt:                     2011.október

2.projekt:                     2010. október

  1. Aközbeszerzés előzetesen becsült értéke:

1.projekt:                                130.000.000 Ft

2.projekt:                                  60.000.000 Ft

  1. Alkalmazandó/választott eljárás-típus:

1.projekt:         nemzeti értékhatárt elérő          nyílt

2.projekt:         nemzeti értékhatárt el nem érő nyilt

  1. Aközbeszerzések fedezetéül szolgáló pénzeszközök eredete (költségvetési normatíva, egyéb támogatás, bevétel vállalkozási tevékenységből, egyéb):

Forrás

Mérték

1.Pályázati támogatás

75

%

    Saját forrás

25

%

2.Pályázati támogatás

75

%

     Saját forrás

25

%

  1. Atervezett közbeszerzésekért felelős személy(ek):

Név

beosztás/tisztség

Fűrész György

Polgármester

Kovácsné Szabó Erika

Körjegyző

  1. Hivatalos közbeszerzési tanácsadó igénybevétele: igen/nem ***

/*** = a megfelelő rész aláhúzandó/

  1. Egyéb, a közbeszerzéssel kapcsolatos információ:  ----

.......................................................................................................................................................

.......................................................................................................................................................

Csókakő, 2011. március 29.

                                                                           Fűrész György                   

                                                                            polgármester

Csókakő Községi Önkormányzat

8074 Csókakő, Petőfi u. 3. 

ÉVES KÖZBESZERZÉSI TERV

Érintett költségvetési év: 2010.

  1. Atervezett közbeszerzés tárgya, mennyisége:

Ssz.

Közbeszerzés tárgya

típusa*

mennyiségi egysége

mennyisége

1

Vár-rekonstrukció-

Jordán Parkerdő táj-rehabilitációja

2

m2

200

220.000

2

Külterületi út építés

2

fm

5000

3

Óvoda felújítása

2

280

4

Csókakő község D-K felszíni vízelvezetés

2

Fm

7290

(* = 1. árubeszerzés; 2. építési beruházás; 3. építési koncesszió; 4. szolgáltatás; 5. szolgáltatási koncesszió)

  1. Aközbeszerzés várható időpontjai

    hirdetmény feladásának ideje:

1.projekt:                    2010.augusztus                                                                                 

2.projekt:                    2010.augusztus

3.projekt:                    2010.június

4.projekt:                    2010.április

                      

                           teljesítés ideje:

1.projekt:                     2010. november

2.projekt:                     2010. november

3.projekt:                     2010. november

4.projekt:                     2010. november

  1. Aközbeszerzés előzetesen becsült értéke:

1.projekt:                                469.000.000 Ft

2.projekt:                                  78.000.000 Ft

3.projekt:                                110.000.000 Ft

4.projekt:                                 98.064.000 Ft 

  1. Alkalmazandó/választott eljárás-típus:

1.projekt:         nemzeti értékhatárt elérő          nyílt

2.projekt:         nemzeti értékhatárt elérő          nyílt

3.projekt:         nemzeti értékhatárt elérő          nyílt

4.projekt:         nemzeti értékhatárt elérő          nyílt

  1. Aközbeszerzések fedezetéül szolgáló pénzeszközök eredete (költségvetési normatíva, egyéb támogatás, bevétel vállalkozási tevékenységből, egyéb):

Forrás

Mérték

1.Pályázati támogatás

85

%

    Saját forrás

15

%

2.Pályázati támogatás

75

%

     Saját forrás

25

%

3. pályázati támogatás

90

%

    Saját forrás

10

%

4.Pályázati támogatás

90

%

   Saját forrás

10

%

  1. Atervezett közbeszerzésekért felelős személy(ek):

Név

beosztás/tisztség

Végh Konrád

Polgármester

Kovácsné Szabó Erika

Körjegyző

  1. Hivatalos közbeszerzési tanácsadó igénybevétele: igen/nem ***

/*** = a megfelelő rész aláhúzandó/

  1. Egyéb, a közbeszerzéssel kapcsolatos információ:  ----

.......................................................................................................................................................

.......................................................................................................................................................

Csókakő, 2010. március 23.

                                                                            Végh Konrád                    

                                                                            Polgármester

 

Hirdetmény

Közbeszerzési Értesítő száma: 2010 / 60
Ajánlatkérő: Csókakő Községi Önkormányzat
Nyertes ajánlattevő:  
Teljesítés helye: Csókakő közigazgatási területe
Beszerzés tárgya: Építési beruházás
Eljárás fajtája: Tárgyalás nélküli
Hirdetmény típusa: az egyszerű eljárás ajánlattételi felhívása KÉ
CPV kód: 45247112-8; 45111000-8; 45111220-6; 45223500-1; 45232453-2; 45233250-6
Közzététel dátuma: 2010/05/28
Iktatószám: 12508/2010
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő: 2010/06/16
Ajánlatkérő típusa: Regionális/helyi szintű
Ajánlatkérő fő tevékenységi köre: Egyéb Általános közigazgatás
Rövid tartalom: Építési vállalkozási szerződés a Csókakő község D-Ny-i területeinek felszíni vízrendezésére, az ajánlattételi dokumentációban meghatározottaknak megfelelően.
Tartalom letöltése PDF-ben

Tartalom:


3 . melléklet az 5/2009. (III.31.) IRM rendelethez

KÖZBESZERZÉSI ÉRTESÍTŐ

A Közbeszerzések Tanácsának Hivatalos Lapja1024 Budapest, Margit krt. 85.

Fax: 06 1 336 7751, 06 1 336 7757

E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. On-line értesítés: http://www.kozbeszerzes.hu

AZ EGYSZERŰ ELJÁRÁS AJÁNLATTÉTELI FELHÍVÁSA

A Közbeszerzések Tanácsa (Szerkesztőbizottsága) tölti ki

A hirdetmény kézhezvételének dátuma__________

Azonosító kód____________________

Építési beruházás x

Árubeszerzés

Szolgáltatás

Építési koncesszió

Szolgáltatási koncesszió

I. SZAKASZ: AJÁNLATKÉRŐ

I.1) Név, cím és kapcsolattartási pont(ok)

Hivatalos név: Csókakő Községi Önkormányzat

Postai cím: Petőfi S. u. 3.

Város/Község: Csókakő

Postai irányítószám: 8074

Ország: HU

Kapcsolattartási pont(ok): Végh Konrád polgármester

Címzett: Csókakő Község Önkormányzata

Telefon: 06-22/422-001

E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Fax: 06-22/583-016

Az ajánlatkérő általános címe (URL): www.csokako.hu

A felhasználói oldal címe (URL): http://www.csokako.hu/index.php?menu=173&oldal=102

További információk a következő címen szerezhetők be:

xAzonos a fent említett kapcsolattartási ponttal/pontokkal

Ha attól eltérő, kérjük töltse ki az A.I mellékletet

A dokumentáció a következő címen szerezhető be:

xAzonos a fent említett kapcsolattartási ponttal/pontokkal

Ha attól eltérő, kérjük töltse ki az A.II mellékletet

Az ajánlatokat a következő címre kell benyújtani:

xAzonos a fent említett kapcsolattartási ponttal/pontokkal

Ha attól eltérő, kérjük töltse ki az A.III mellékletet

I.2.) Az ajánlatkérő típusa

Központi szintű

Közszolgáltató

Regionális/helyi szintű x

Támogatott szervezet [Kbt. 241. § b)--c) pont]

Közjogi szervezet

Egyéb

I.3.) Az ajánlatkérő tevékenységi köre

I.3.1) A Kbt. VI. fejezete szerinti ajánlatkérők esetén

Általános közszolgáltatások

Lakásszolgáltatás és közösségi rekreáció

Védelem

Szociális védelem

Közrend és biztonság

Szabadidő, kultúra és vallás

Környezetvédelem

Oktatás

Gazdasági és pénzügyek

xEgyéb (nevezze meg): Általános közigazgatás

Egészségügy

I.3.2) A Kbt. VII. fejezete szerinti ajánlatkérők esetén

Víz

[Kbt. 163. § (1) bek. a) pont]

Villamos energia

[Kbt. 163. § (1) bek. a) pont]

Gáz- és hőenergia termelése, szállítása és elosztása

[Kbt. 163. § (1) bek. a) pont]

Földgáz és kőolaj feltárása és kitermelése

[Kbt. 163. § (1) bek. ba) pont]

Szén és más szilárd tüzelőanyagok feltárása és kitermelése

[Kbt. 163. § (1) bek. ba) pont]

Vasúti szolgáltatások

[Kbt. 163. § (1) bek. c) pont]

Városi vasúti, villamos-, trolibusz- vagy autóbusz szolgáltatások

[Kbt. 163. § (1) bek. c) pont]

Repülőtéri tevékenység

[Kbt. 163. § (1) bek. bb) pont]

Kikötői tevékenységek

[Kbt. 163. § (1) bek. bb) pont]

Postai szolgáltatások

[Kbt. 163. § (1) bek. d) pont]

I.4.) Az ajánlatkérő más ajánlatkérők nevében folytatja-e le a közbeszerzési eljárást? nem


II. SZAKASZ: A SZERZŐDÉS TÁRGYA

II.1) Meghatározás

II.1.1 ) Az ajánlatkérő által a szerződéshez rendelt elnevezés

Csókakő község D-Ny-i területeinek felszíni vízrendezése

II.1.2) A szerződés típusa, valamint a teljesítés helye ( Csak azt a kategóriát válassza -- építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás --, amelyik leginkább megfelel a szerződés vagy a közbeszerzés(ei) tárgyának)

a)

xÉpítési beruházás

xKivitelezés

Tervezés és kivitelezés

Kivitelezés, bármilyen eszközzel, módon, az ajánlatkérő által meghatározott követelményeknek megfelelően

Építési koncesszió

A teljesítés helye

Csókakő közigazgatási területe

NUTS-kód HU211

b)

Árubeszerzés

Adásvétel

Lízing

Bérlet

Részletvétel

Ezek kombinációja/Egyéb

A teljesítés helye

NUTS-kód

c)

Szolgáltatás

Szolgáltatási kategória

(az 1--27. szolgáltatási kategóriákat lásd a Kbt. 3. és 4. mellékletében)

Szolgáltatási koncesszió

A teljesítés helye

NUTS-kód

II.1.3) A hirdetmény a következők valamelyikére irányul

Közbeszerzés megvalósítása x

Dinamikus beszerzési rendszer (DBR) létrehozása

Keretmegállapodás megkötése

II.1.4) Keretmegállapodásra vonatkozó információk (adott esetben)

Keretmegállapodás több ajánlattevővel

A tervezett keretmegállapodás résztvevőinek keretszáma

VAGY, adott esetben, maximális létszáma

Keretmegállapodás egy ajánlattevővel

A keretmegállapodás időtartama: Időtartam év(ek)ben:

VAGY hónap(ok)ban:

A közbeszerzések összértéke a keretmegállapodás teljes időtartama alatt (csak számokkal és pénznem):

A keretmegállapodás alapján megkötendő szerződések értéke és gyakorisága (amennyire lehetséges):

II.1.5) A szerződés meghatározása/tárgya

Építési vállalkozási szerződés a Csókakő község D-Ny-i területeinek felszíni vízrendezésére, az ajánlattételi dokumentációban meghatározottaknak megfelelően.

II.1.6) Közös Közbeszerzési Szójegyzék (CPV)

  Fő szójegyzék Kiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 45247112-8  
További tárgyak: 45111000-8
45111220-6
45223500-1
45232453-2
45233250-6
 

II.1.7)

Részekre történő ajánlattétel (a részekre vonatkozó részletes információk megadásához a B. mellékletből szükség szerint több példány használható) nem

Igen válasz esetén az ajánlatok benyújthatók (csak egyet jelöljön be):

egy részre

egy vagy több részre

valamennyi részre

II.1.8.)

Elfogadhatók-e változatok (alternatív ajánlatok)? nem

II.2) Szerződés szerinti mennyiség vagy alkalmazási kör

II.2.1) Teljes mennyiség vagy érték ( valamennyi részt, és opciót beleértve)

Felszíni csapadékvíz-elvezető ároképítés: 7290 fm
Ebből zárt szakasz: 333 fm
Burkolt szakasz: 166 fm
Folyóka: 264 fm
Új vagy átépítendő áteresz, illetve kapubejáró: 271db

II.2.2)

Vételi jog (opció) (adott esetben) nem

Igen válasz esetén a vételi jog leírása:

Ha ismert, a vételi jog opciók gyakorlásának tervezett ideje:

hónap(ok)ban:

VAGY napokban: (a szerződés megkötésétől számítva)

Az esetleges meghosszabbítások száma (ha van ilyen):

VAGY: és között

Ha ismert, az árubeszerzésre vagy a szolgáltatásmegrendelésre irányuló ismétlődő jellegű szerződések esetében kérjük feltüntetni a további szerződések tervezett idejét: hónapokban: vagy napokban: (a szerződés megkötésétől számítva)

II.3) A szerződés időtartama vagy a befejezés, a teljesítés határideje

Az időtartam hónap(ok)ban: 4

VAGY napokban: (a szerződés megkötésétől számítva)

VAGY: kezdés (év/hó/nap)

ÉS/VAGY

befejezés (év/hó/nap)


III. szakasz : jogi, gazdasági, pénzügyi és technikai információk

III.1) A szerződésre vonatkozó feltételek

III.1.1) A szerződést biztosító mellékkötelezettségek (adott esetben)

Késedelmi és meghiúsulási kötbér, jótállási és megvalósítási garancia a Kbt. 53. § (6) bekezdés a) pontjának megfelelően, jótállás a dokumentációban részletezettek szerint, a 162/2004.(V.I.) Korm. rendelet 8.§ (5)-(7) bekezdéseire való tekintettel.

III.1.2) Fő finanszírozási és fizetési feltételek és/vagy hivatkozás a vonatkozó jogszabályi rendelkezésekre

Ajánlatkérő rendelkezik a szerződés teljesítését biztosító anyagi fedezettel, illetve az arra vonatkozó biztosítékkal, hogy a pénzügyi fedezet a teljesítés időpontjában rendelkezésre fog állni. 
A számlák kiegyenlítése: Az igazolt teljesítés ellenértékének önrész kifizetése, a Kbt. 305. § szerint átutalással, Vállalkozó számlája és a teljesítési igazolás ellenében, 15 napon belül történik. A támogatási rész a támogatási szerződésben meghatározott szállítói finanszírozással, jelen szabályozás szerint az önrész átutalását követő 30 napon belül valósul meg. 
Az ajánlatkérő előleget nem ad.

III.1.3) A nyertes(ek) által létrehozandó gazdasági társaság, illetve jogi személy (adott esetben)

Gazdasági társaság létrehozása nem követelmény.

III.1.4)

Vonatkoznak-e a szerződés teljesítésére egyéb különleges feltételek? (adott esetben) nem Ha igen, a különleges feltételek meghatározása

III.2) Részvételi feltételek

III.2.1) Az ajánlattevő személyes helyzetére vonatkozó adatok (kizáró okok), ideértve a szakmai és cégnyilvántartásokba történő bejegyzésre vonatkozó előírásokat is

Az ajánlatkérő által előírt kizáró okok és a megkövetelt igazolási mód:

1. Kizáró okok:
- Az eljárásban nem lehet ajánlattevő, alvállalkozó, vagy erőforrást nyújtó szervezet, aki esetében a Kbt. 60. § (1) bekezdése, valamint a 61. § (1) bekezdés d) pontja szerinti kizáró okok valamelyike vele szemben fennáll;
- Az eljárásban nem lehet ajánlattevő, a közbeszerzés értékének tíz százalékát meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozó, vagy erőforrás szervezet, aki a Kbt. 61. § (1) bekezdés a)-d) pontjaiban és a Kbt. 62. § (1) bekezdésben felsorolt kizáró okok hatálya alatt áll;
2. A megkövetelt igazolási mód:
- Az ajánlattevőnek és a közbeszerzés értékének tíz százalékát meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozójának, továbbá az ajánlattevő számára erőforrást nyújtó szervezetnek az ajánlatban nyilatkoznia kell, hogy nem tartozik a 60. § (1) bekezdésének, valamint a 61. § (1) bekezdés a) -- d) pontjainak hatálya alá. 
- Ajánlattevőnek és a közbeszerzés értékének tíz százalékát meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozójának, továbbá az ajánlattevő számára erőforrást nyújtó szervezetnek lehetősége van arra is, hogy ajánlatában a Kbt. 63. § (2)-(3) bekezdés és a 63/A. § (1) bekezdésének rendelkezései szerint igazolja, hogy nem tartozik a Kbt. 60. § (1) bekezdésének, valamint a Kbt. 61. § (1) bekezdés a) -- d) pontjainak hatálya alá.
- Az ajánlattevő (közös ajánlattétel esetén ajánlattevők) nyertessége esetén az eredményhirdetést követő nyolc napon belül a Kbt. 63. § (2)-(3) bekezdés és a 63/A. § (1) bekezdése szerint kell igazolnia, hogy nem tartozik a 60. § (1) bekezdésének, valamint a Kbt. 61. § (1) bekezdés a)-d) pontjainak hatálya alá, ha ezt a fent körülírt módon az ajánlatban nem igazolta.

III.2.2) Gazdasági és pénzügyi alkalmasság

Az alkalmasság megítéléséhez szükséges adatok és a megkövetelt igazolási mód:

Az ajánlattevőnek és a Kbt. 71. § (1) bekezdés b) pontja szerinti alvállalkozónak csatolnia kell 
A) az utolsó 2 lezárt üzleti év - működési formájának megfelelő -- a számviteli jogszabály szerinti beszámolóját egyszerű másolati példányban;
B) nyilatkozatot a 2008. és a 2009. években teljesített, építési tevékenységből származó forgalmáról;
C) az ajánlattételi határidőt megelőző 60 napnál nem régebbi keltezésű, a számlavezető pénzintézet(ek) által kiállított nyilatkozat(ok)at másolati példányban, amely(ek)nek tartalmaznia kell, hogy:
o mely számlaszámokkal rendelkezik;
o a számlán a nyilatkozat kiállítását megelőző 12 hónapban sorban állás volt-e, ha igen, mikor, mennyi ideig,

Az alkalmasság minimumkövetelménye(i):

Alkalmatlan az ajánlattevő és a Kbt. 71. § (1) bekezdés b) pontja szerinti alvállalkozó ha 
A/1) a mérleg szerinti eredménye az utolsó két lezárt üzleti év bármelyikében negatív volt, attól függően, hogy az ajánlattevő mikor jött létre, illetve mikor kezdte meg tevékenységét;
A/2) saját tőkéje a vizsgált évek bármelyikében kevesebb, mint a jegyzett tőkéje;
B) a 2008. és 2009. években teljesített építési tevékenységből származó forgalma évente nem érte el a nettó 100 millió forintot.
C) bármelyik számlán a pénzintézeti nyilatkozat kiadásának dátumát megelőző 12 hónapon belül 30 napot meghaladó időtartamú sorban állás volt.
Az ajánlattevőnek és a közbeszerzés értékének tíz százalékát meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozóknak és a közös ajánlattevőknek az A/1), A/2) és C) alkalmassági követelménynek önállóan kell megfelelniük.

III.2.3) Műszaki, illetve szakmai alkalmasság

Az alkalmasság megítéléséhez szükséges adatok és a megkövetelt igazolási mód:

Az ajánlattevőnek és a Kbt. 71. § (1) bekezdés b) pontja szerinti alvállalkozónak csatolnia kell:
1) az ajánlattételi határidőt megelőző 2 évben befejezett (átadás-átvétel megtörtént) legjelentősebb vízépítési, vagy mélyépítési munkáinak ismertetése a Kbt. 68. § (2) bekezdésben előírt módon, másolati példányban, amelyben ki kell térni a következők részletezésére is: 
a munkavégzés jellege (fővállalkozó, generálkivitelező, alvállalkozó stb.) 
részmunka esetén az elvégzett munkarész megjelölése,
az alapadatok (az építési technológiai rövid leírása, stb.),
az ellenszolgáltatás nettó összege, részmunka esetén a rész nettó összege,
a teljesítés helye és ideje,
a referenciaadó személy neve, elérhetősége
nyilatkozni kell arról, hogy a teljesítés az előírásoknak és a szerződésnek megfelelően történt-e. 
Csatoljon a fenti referencia nyilatkozatok szerinti referencia listát.
2) azoknak a műszaki vezető szakembereknek, illetve vezetők tisztségviselőknek a megnevezése, képzettségük, gyakorlatuk szakmai önéletrajzzal történő ismertetését, végzettséget igazoló okirat másolatokkal, akiket be kíván vonni a teljesítésbe.
3). Az ajánlattevő aktuális állományi létszámadatát, továbbá az előző évi átlagos statisztikai állományi létszámáról készült kimutatást, nyilatkozatot.
4) A teljesítéshez rendelkezésre álló és az alkalmasság minimumkövetelményében előírt eszközök, berendezések, illetőleg műszaki felszereltség leírását, megjelölve a műszaki eszközök típusát, jellegét (tehergépkocsi, rakodógép, stb.), továbbá nyilatkozatát arról, hogy a munkagépek a szerződés teljesítésére alkalmas műszaki állapotban vannak. Csatolni kell továbbá a gépjárművek forgalmi engedélyének másolatát.
A saját tulajdonú eszközök igazolására az eszköznyilvántartás másolati példányát kell csatolni, az egyéb módon már rendelkezésre álló eszközök igazolására az adott eszközre vonatkozó már meglévő bérleti szerződést, illetve az arra vonatkozó kifejezett nyilatkozattal, hogy a teljesítési határidő lejártáig az adott eszköz az ajánlattevő rendelkezésére fog állni. Az eszköznyilvántartásban ajánlattevőnek egyértelműen meg kell jelölnie (ki kell emelni) az igazolni kívánt eszköz megnevezését és adatait.

Az alkalmasság minimumkövetelménye(i):

Alkalmatlan az ajánlattevő és a Kbt. 71. § (1) bekezdés b) pontja szerinti alvállalkozó ha együttesen 
1.) nem rendelkezik az ajánlattételi határidőt megelőző 2 évben összesen legalább 1 darab egyenként nettó 50 millió Ft értéket meghaladó vízépítési, vagy műtárgyépítési kivitelezésre vonatkozó referenciával.
Ajánlatkérő részmunka esetén csak az adott ajánlattevő/ Kbt. 71. § (1) bekezdés b) pontja szerinti alvállalkozó által a vizsgált időtartam alatt elvégzett, és leigazolt referenciákat veszi figyelembe. Nem elfogadható az, ami az előírásoknak és a szerződésnek nem megfelelően történt.
2.) nem rendelkezik a helyszíni irányításért felelős, a 244/2006. (XII.5.) Kormányrendelet szerinti, felelős műszaki vezetői névjegyzékben szereplő szakemberrel, aki minimum 5 év vízépítési, vagy útépítési szakági műszaki vezetői szakmai gyakorlattal rendelkezik, valamint nem rendelkezik legalább 1 fő vezető tisztségviselővel, aki legalább 1 éves vezetői tapasztalattal rendelkezik.
3) az eredményhirdetéskor az APEH által kimutatott rendszerben nem rendelkezik legalább 15 fő dolgozóval, továbbá az előző évi átlagos statisztikai létszáma nem érte el a 10 főt.
4) nem rendelkezik az alábbi munkagéppel:
- 1 db legalább 3,5 tonna teherbírást meghaladó tehergépjármű 
- 1 db tulajdonú forgókotróval

III.2.4) Fenntartott szerződések

A szerződés védett foglalkoztatók számára fenntartott nem

A szerződés a Kbt. 253. § szerint fenntartott igen

III.3) Szolgáltatásmegrendelésre irányuló szerződésekre vonatkozó különleges feltételek

III.3.1)

A szolgáltatás teljesítése egy bizonyos foglalkozáshoz (képzettséghez) van-e kötve?

Ha igen, a vonatkozó jogszabályi rendelkezésre történő hivatkozás:


IV. SZAKASZ: ELJÁRÁS

IV.1) Az eljárás típusa

IV.1.1) Az eljárás típusa a Kbt. VI. fejezete szerinti

Tárgyalás nélküli x

Tárgyalásos

IV.1.2) Az eljárás típusa a Kbt. VII. fejezete szerinti

Tárgyalás nélküli

Tárgyalásos

IV.2) Bírálati szempontok

IV.2.1) Bírálati szempontok (csak a megfelelőt jelölje meg)

A legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás x

VAGY

Az összességében legelőnyösebb ajánlat az alábbiak szerint

Az alábbiakban megadott részszempontok szerint (a részszempontokat súlyozással kell megadni)

SzempontSúlyszám

IV.2.2)

Elektronikus árlejtést alkalmaznak-e? nem

Ha igen, további információk az elektronikus árlejtésről (ha szükséges)

IV.3) Adminisztratív információk

IV.3.1) Az ajánlatkérő által az aktához rendelt hivatkozási szám (adott esetben)

IV.3.2)

Az adott szerződésre vonatkozóan korábbi közzétételre sor került-e? nem

Igen válasz esetén

Előzetes összesített tájékoztató

Felhasználói oldalon közzétett hirdetmény

Hirdetmény száma a KÉ-ben: / (KÉ-szám/évszám)

A hirdetmény közzétételének dátuma: (év/hó/nap)

Egyéb korábbi közzététel (adott esetben)

Hirdetmény száma a KÉ-ben: / (KÉ-szám/évszám)

A hirdetmény közzétételének dátuma: (év/hó/nap)

IV.3.3) A dokumentáció beszerzésének feltételei (adott esetben)

A dokumentáció beszerzésének határideje

Dátum: 2010/06/16 (év/hó/nap )

Időpont: 10 óra

Kell-e fizetni a dokumentációért? igen

Igen válasz esetén, Ár (arab számokkal): 50.000

Pénznem: HUF

A fizetés feltételei és módja:

Az ajánlati dokumentáció az Csókakő Község Önkormányzata OTP Bank Rt-nél vezetett 11736044-15362230 számú számlájára történt befizetésről szóló igazolás bemutatása vagy a dokumentáció átvétel helyszínén átvett csekk befizetése ellenében vehető át munkanapokon 8 -- 12 óra között, az ajánlati határidő napján pedig 10.00 óráig között. Az ajánlati dokumentáció megvásárlása az eljárásban való részvétel feltétele. A dokumentáció ára 40.000,- Ft + 25 % ÁFA.
Ajánlatkérő felhívja a figyelmet a Kbt. 54. § (4) bekezdés alkalmazására.

IV.3.4) Az ajánlattételi határidő

Dátum: 2010/06/16 (év/hó/nap) Időpont: 10 óra

IV.3.5) Az(ok) a nyelv(ek), amely(ek)en az ajánlatok, illetve részvételi jelentkezések benyújthatók

HU

Egyéb:

IV.3.6) Az ajánlati kötöttség minimális időtartama (tárgyalás nélküli eljárás esetén)

-ig (év /hó/nap )

VAGY hónap(ok)ban:

VAGY napokban: 60 (az ajánlattételi határidő lejártától számítva)

IV.3.7) Az ajánlatok felbontásának feltételei

Dátum: 2010/06/16 (év/hó/nap)

Időpont: 10 óra

Helyszín : 8074 Csókakő Kossuth u. 41. Művelődési Ház

Az ajánlatok felbontásán jelenlétre jogosult személyek

Az ajánlatok felbontásánál a Kbt. 80.§ (2) bek-ben meghatározott személyek
lehetnek jelen 


V. szakasz: kiegészítő információk

V.1)

A KÖZBESZERZÉS Ismétlődő jellegű-e? (adott esetben) nem

Igen válasz esetén a további hirdetmények közzétételének tervezett ideje:

V.2)

A szerződés eu alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos? igen

Igen válasz esetén kérjük feltüntetni a projekt(ek) és/vagy program(ok) nevét és bármely egyéb hivatkozási alapot:

Csókakő község D-Ny-i területeinek felszíni vízrendezése. OP név: KDOP --4.1.1/E-09-2009-0005

V.3) További információk (adott esetben)

V.3.1) Az eredményhirdetés tervezett időpontja:

2010. június 24 10:00 óra

V.3.2) A szerződéskötés tervezett időpontja:

2010. július 16. 10:00 óra

V.3.3) A tárgyalás lefolytatásának menete és az ajánlatkérő által előírt alapvető szabályai, az első tárgyalás időpontja : (kivéve, ha az eljárás tárgyalás nélküli)

V.3.4.1)

A dokumentáció megvásárlása vagy átvétele az eljárásban való részvétel feltétele? (adott esetben) igen

V.3.4.2) A dokumentáció rendelkezésre bocsátásával kapcsolatos további információk: (adott esetben)

A dokumentáció átvehető az I. 1. pontban meghatározott címen, munkanapokon
8-15 óra között, pénteki munkarend esetén 8.00 -- 12.00 között, az ajánlattételi határidő lejártának napján 2010.06.16-án 10 óráig.

V.3.5.1) Az összességében legelőnyösebb ajánlat kiválasztásának bírálati szempontja esetén az ajánlatok részszempontok szerinti tartalmi elemeinek értékelése során adható pontszám alsó és felső határa:

V.3.5.2) Az összességében legelőnyösebb ajánlat kiválasztásának bírálati szempontja esetén a módszer (módszerek) ismertetése, amellyel az ajánlatkérő megadja az V.3.5.1) pont szerinti ponthatárok közötti pontszámot:

V.6)

A III.2.2) és a III.2.3) szerinti feltételek és ezek előírt igazolási módja a minősített ajánlattevők hivatalos jegyzékébe történő felvétel feltételét képező minősítési szempontokhoz képest szigorúbb(ak)-e? igen

V.7) Egyéb információk:

1) Az ajánlatok elbírálása során ajánlatkérő a hiánypótlás lehetőségét a Kbt. 83. § szerint biztosítja. 
2) A sikeres ajánlattétel lehetőségét szem előtt tartva ajánlatkérő 2010. 06.02-án 10.00 órakor helyszíni bejárást tart. Találkozás az I.1) pontban meghatározott címen az épület bejárata előtt.
3) Az eredményhirdetés időpontja: 2010.06.24., 10.00 óra
4) A szerződéskötés tervezett időpontja: az írásbeli összegezés eredményhirdetésen történő átadását vagy megküldését követő naptól számított 20. nap, ha ez a nap nem munkanap, akkor az azt követő munkanap.
5) A Kbt. 20.§ (3) bekezdése alapján az igazolásokat elegendő egyszerű másolatban benyújtani.
6) Az ajánlathoz csatolni kell az ajánlattevő, a Kbt. 71. § (1) bekezdés b) pontja szerinti alvállalkozó és a Kbt. 71. § (1) bekezdés c) pontja szerinti erőforrás szervezet esetében az ajánlattételi határidőt megelőző 60 napnál nem régebbi keltezésű cégkivonatot, valamint az aláírási címpéldány másolatát. Amennyiben cégügyben el nem bírált módosítás van folyamatban, akkor mellékelni kell a változás bejegyzési kérelem másolatát is.
7) Az ajánlattevő(k)nek és a Kbt. 71. § (1) bekezdés b) pontja szerinti alvállalkozónak nyilatkoznia kell arról, hogy mely pénzintézete(ke)nél vezet számlát, illetve az ajánlattételi határidőt megelőző 12 hónapban szűnt-e meg számlája. Ajánlatkérő felhívja a figyelmet, hogy a cégkivonatban szereplő és az ajánlathoz csatolt pénzintézeti nyilatkozatokat összeveti egymással. Amennyiben az ajánlattételi határidőt megelőző 12 hónapban szűnt meg az ajánlattevő(k)nek és a Kbt. 71. § (1) bekezdés b) pontja szerinti alvállalkozónak számlája, úgy ezen pénzintézettől is szükséges nyilatkozatot csatolni az ajánlatban.
8) Ajánlatkérő -- a Kbt. 70. § (2) bekezdése alapján -- előírja a dokumentációban megadott minta szerinti nyilatkozat megtételét az ajánlattételi felhívás feltételeire, a szerződés teljesítésére és a kért ellenszolgáltatásra, valamint arra vonatkozóan, hogy a nyertessége esetén a közbeszerzési eljárás alapján megkötött szerződés teljesítése céljából, e szerződésen alapuló szerződéseiben saját magára vonatkozó kötelezettségként vállalja a 305. § (1)-(3) bekezdése és a 306/A. § (1) és (2) bekezdése szerinti előírások érvényesítését. Az ajánlattevőnek nyilatkoznia kell arról, hogy a kis- és középvállalkozásokról, fejlődésük támogatásáról szóló törvény szerint mikro-, kis- vagy középvállalkozásnak minősül-e.
9) A Kbt. 71. § (1) bekezdés alapján az ajánlatban meg kell jelölni
a) a közbeszerzésnek azt a részét (részeit), amelynek teljesítéséhez az ajánlattevő a közbeszerzés értékének tíz százalékát meg nem haladó mértékben alvállalkozót vesz igénybe,
b) az ajánlattevő által a szerződés teljesítéséhez a közbeszerzés értékének tíz százalékát meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozókat, valamint a közbeszerzésnek azt a részét (részeit), amelynek teljesítésében a megjelölt alvállalkozók közreműködnek, továbbá
c) az ajánlattevő részére a szerződés teljesítéséhez erőforrást nyújtó szervezetet.
10) Az ajánlattevőnek nyilatkoznia kell a Kbt. 71. § (3) bekezdésére vonatkozóan.
11) A Kbt. 55. § (3) bekezdésére tekintettel az ajánlattevő köteles tájékozódni a munkavállalók védelmére és a munkafeltételekre vonatkozó olyan feltételekről, amelyeknek a teljesítés helyén és a szerződés teljesítése során meg kell felelni. Az ajánlatban a Kbt. 72. §-nak megfelelően erre vonatkozóan nyilatkozni szükséges.
12) Ajánlatkérő felhívja a figyelmet arra, hogy a beszerzés jellege miatt a minősített ajánlattevők kiválasztására irányuló felhívásnál a pénzügyi, valamint a műszaki, szakmai alkalmasság szempontjából szigorúbb feltéteket határozott meg.
13) Ajánlatkérő felhívja az ajánlattevők figyelmét a Kbt. 306. § (2) bekezdésének alkalmazására, azaz az ajánlattevőként szerződő fél köteles megfelelő felelősségbiztosítási szerződést kötni.
14) Ajánlatkérő a kiviteli terv ismeretében a közbeszerzéssel érintett munkák értékét Áfa nélkül: 70.000.000,- HUF --ra becsüli.
15) Ajánlatkérő a Kbt. 91. § (2) bekezdésében foglaltak esetében, amennyiben az eredményhirdetésen kihirdette, a második legkedvezőbb ajánlattevővel köt szerződést
16) Az ajánlatot munkanapokon 8.00 - 15.00 között, pénteki munkarend esetén 8.00 -- 12.00 között, az ajánlattételi határidő lejártának napján pedig 8.00 -- 10.00 óra között lehet leadni a felhívás I. 1. pontban meghatározott címen.
17) Ajánlatkérő az ajánlattétel ajánlati biztosíték nyújtásához köti, amit ajánlattevő a Kbt. 59. § szerint teljesíthet, melyet az ajánlathoz csatolni kell. Az ajánlati biztosíték érvényességi ideje meg kell, hogy egyezzen az ajánlati kötöttség időtartamával és biztosítania kell, hogy az ajánlatkérő feltétel nélkül, az ajánlati kötöttség megsértése esetén vagy szerződéskötéstől történő visszalépés esetén az ajánlati biztosítékot lehívhassa. A nyertes ajánlattevőnél ez a szerződésteljesítést biztosító mellékkötelezettséggé válik. Az ajánlattevőt az ajánlati biztosíték szolgáltatásáért semmilyen költségtérítés, illetve kamat nem illeti meg.
Az ajánlati biztosíték mértéke: 200.000.- HUF
18) Az ajánlati felhívásban nem szabályozott kérdések vonatkozásában a Közbeszerzésekről szóló 2003. évi CXXIX. törvény előírásai szerint kell eljárni.

V.8)

E hirdetmény feladásának dátuma: 2010/05/21 (év/hó/nap)


A. melléklet További címek és kapcsolattartási pontok

I) További információk a következő címeken és kapcsolattartási pontokon szerezhetők be

Hivatalos név:

Postai cím:

Város/Község:

Postai irányítószám:

Ország:

Kapcsolattartási pont(ok):

Címzett:

Telefon:

E-mail:

Fax:

Internetcím (URL):

II) Címek és kapcsolattartási pontok, ahonnan a dokumentáció beszerezhető

Hivatalos név:

Postai cím:

Város/Község:

Postai irányítószám:

Ország:

Kapcsolattartási pont(ok):

Címzett:

Telefon:

E-mail:

Fax:

Internetcím (URL):

III) Címek és kapcsolattartási pontok, ahovÁ az ajánlatokat kell benyújtani

Hivatalos név:

Postai cím:

Város/Község:

Postai irányítószám:

Ország:

Kapcsolattartási pont(ok):

Címzett:

Telefon:

E-mail:

Fax:

Internetcím (URL):

 

B. MELLÉKLET

A részekre vonatkozó információk

A rész száma 1

meghatározás

1) A rész meghatározása

2) Közös Közbeszerzési Szójegyzék (CPV)

  Fő szójegyzék Kiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:    
További tárgyak:    

3) Mennyiség vagy érték

4) A szerződés időtartama vagy eltérő kezdési/teljesítési határidő feltüntetése

Az időtartam hónap(ok)ban:

VAGY napokban: (a szerződés megkötésétől számítva)

VAGY Kezdés (év/hó/nap)

ÉS/VAGY

Befejezés (év/hó/nap)

5) További információ a részekről